ماشین لباسشویی درب فضایی
نوشته شده توسط : jaheshland

یکی از برندهای حرفه ای و پیشتازی که در زمینه ی فرآوری ابزارها خانگی فعالیت چشمگیری دارد ، برند ال جی LG است . این برند معتبر کره ای الان در تمام جهان به عنوانی برندی معتبر شناخته شده است و روز به روز محصولات گوناگون و با کیفیت را روانه ی بازار می کند . این برند کره ای می داند که مشتریانش به چه فناوری و چه تکنولوژی دربایستن دارند و دربایستن آنها را پیش از ایجاد شدن برآورده می کند . ال جی این روزها به عنوان گل ماشین لباسشویی درب فضایی سرسبد بازار شناخته شده است و حرف های زیادی برای گفتن دارد . باید پای حرفهایش نشانیدن وتا بفهمی ال جی چه می گوید . ماشین لباسشویی گرد از نیازهای بنیادین هر خانه ای است و اکنون دیگر مانند چند سال پیش نیست ، که خانم ها با دست شروع به شستشو کنند ، بلکه جایگزین مناسبی برای این فعالیتهای وقت گیر و خسته کننده پیدا شده است . ماشین لباسشویی همان گزینه ی مناسبی است که خیلی وقت است یگانه از دوست داشتنی ترین وسایل طباخ خانه به آمار می آید .

ساختار ماشین لباسشویی FH4G1JBHK6N

ماشین لباسشویی ال جی مدل FH4G1JCHK6N یکی از لباسشویی های با کیفیت و خوش قیافه ای است که توسط برند معتبر ال جی فرآوری شده است و در سری تایتان ال جی دسته بندی شده . این ماشین لباسشویی دو کاره هم شستشو و هم خشک کردن پوشاک ر سپریدن می دهد ، گنجایش شستشو 10.5 کیلوگرم و ظرفیت خشک کردن 7 کیلوگرم می باشد . رنگ بدنه ی این ماشین لباسشویی نقره ای ضد زنگ و سفید است که می تواند با این رنگ های ویژه مناسب اشپزخانه های شیک و لوکس باشد . با نگاه به نما نوین و شکیل این لباسشویی متوجه خواهید شد که هر ماشین لباسشویی ، لباسشویی ال جی سری تایتان نمیشه . این بار ال جی از طرح جدیدی رونمایی کرده است و با خلاقیت زیادی وارد شده است . وقتی به این ماشین لباسشویی نگاه می کنید ، متوجه چیز عجیبی می شوید ، نمایشگر بصورت دایره ای در اطراف درب شیشه ای قار گرفته است و گویی درب را احاطهه کرده است . این نمایشگر مشکی رنگ با رنگ سفید بدنه بسیار خوب ترکیب شده است .بر بالای آن تنها یک محل ریختن پور و مواد شوینده قرار گرفته است و در سمت چپ محصول هم دکمه ی power را خواهید دید . ظرفیت شستشو به همراه برند LG نیز در همان قسمت درج شده اند که نشان از اصالات کالا دارند . محل برونرفت آب در مواقع اضطراری نیز در پایین بدنه ی لباسشویی هستی دارد که در مواقع لزوم از آن استفاده می گردد ، البته می توان درپوش مستطیلی شکل را استحصال و درون آن را تمیز ارائه کرد .
بدنه ی کناری این ماشین لباسشویی حائز شیارهای ابهت است که جهت استقامت بیشتر و وانگهی لرزش کمتر این گونه طراحی شده اند .

 

فناوری شستشوی دستی 6 – Motion

یقین دارم الی همینجا شما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان FH4G1JCHK6N گرفته اید و مطمئن هستید که همین ماشین لباسشویی را باید خرید . ولی صبر کنید هنوز تمام نشده تازه می خواهیم برویم سر اصل سوژه . این ماشین لباسشویی ال جی دارای ظرفیت شستشو ی 10.5 کیلویی و حداکثر سرعت چرخش موتور 1400 بعید دقیقه و بیشینه دمای 95 درجه سانتیگراد می باشد ، البته گنجایش خشک کن 7 کیلوگرم است . چنین ماشین لباسشویی بالارده و حرفه ای می تواند نیاز یک خانواده پرجمعیت را به راحتی تامین کند پاکیزگی و بهداشت را به تن لباسهایشان کند . پشتیبانی از تکنولوژی سرشناس شستشوی دستی 6 – Motion مایه شده است تا میزان بهداشت و نظافت در این نوع شستشو به نهایت برسد . کمپانی ال جی برای اینکه بهانه ی افرادی را که به خرید ماشین لباسشویی رضایت نمی دادند و می گفتند که شستشوی دستی بهتر و تمیز تر است ، برنامه ی شستشوی 6 حرکته ی 6 – Motion را شناسایی کرده است . در این برنامه شستشویی مانند شستشوی دستی طراحی شده است و با پیروی از الگوی دستی 6 حرکت متفاوت تنظیم گردیده است . این 6 جنبش دربرگیرنده حرکت ، غلتاندن ، ساییدن ، توان دادن ، پیچشی ، پله ای و آبکشی می شوند . هر کدام از حرکات با تکنیک خاصی می توانند لباس های تمیزتری را تحویل دهند .

 

موتور Direct Motor

اگر شنیده باشید ، می دانید که ال جی در محصولات جدیدش از موتوری اختصاصی به نام موتور دایرکت درایو Direct Motor کاربرد می کند . این موتور قدرتمند و فوق العاده عملکرد بهینه تری داشته و راز و صدای اقلیت تولی می کند و از کل مهمتر مصرف انرژی در این لباسشویی را به شدت ذیل می آورد . موتور دایرکت درایو به واسطه ی حذف تسمه وپولی و قطعات جانبی در موتور ، میزان تصادف قطعات با یکدیگر را در حین پیشه کردن لباسشویی کاهش داده است و می تاب گفت ماشین لباسشویی FH4G1JCHK6N را به یک ماشین لباسشویی بی صدا و آرام و بدون لرزش تبدیل کرده است . وانگهی همین شغل مایه شده لغایت از هدر رفت انرژی هم به میزان زیادی جلوگیری شود و مصرف انرژی لباسشویی به شدت کاه ش یافته تا جایی که رتبه ی انرژی این لباسشویی تایتان ال جی A+++ است که نشان دهنده ی این حقیقت می باشد . درازا عمر این موتور بر نشان بازداری از خراب شدن قطعات و سیستم انتقال قدرت ، افزیش یافته است و می توان سالیان سنه بدون نگرانی از این لباسشویی کاربرد کرد ، چرا که ال جی موتورهای معروف دایرکت درایو خود را 10 سنه ضمانت کرده است .

 

سایر امکانات

ماشین لباسشویی ال جی FH4G1JCHK6N امکان بسیار جالبی دارد و آن هم افزودن پوشاک بعد از شغل کردن و روشن شدن ماشین لباسشویی است . اگر لباسشویی را روشن کرده اید و پس از چند دقیقه یادتان افتاد که بله ، یک تکه پوشاک ناپاک هم بوده و آن را تو لباسشویی نگذاشته اسد ، می توانید حرکت ماشین لباسشویی را با خفقان دادن دکمه ی Pause نگه دارید و پس از اینکه درب را باز کرده و لباس را اضافه نمودید مفتوح هم درب لباسشویی را بسته و دکمه ی PLAY را خفقان دهید . البته لازم به ذکر است که بسته به دمای آب درون اندوختگاه و میزان لباس موجود داخل دیگ و همچنین جنس پارچه شدنی است درب باز نشود ، اما به خاطر داشته باشید چنانچه دمای آب بالاتر از 40 درجه سانتیگراد باشد درب باز نخواهد شد . اما اگر درب لباسشویی مفتوح شد در مدت سررسید کمتر از 3 ثانیه باز می شود . پشتیبانی از قابلیت NFC از دیگر امکانات هوشمند این ماشین لباسشویی است که حسی از مدرنیته و هوشمند بودن را القا میکند . با به کارگیری این قابلیت ، می توانید برنامه های گوناگون شتشو را از راه گوشی دانلود کرده و سپس بوسیله ی ارتباط بی سیم و از طریق نزدیک NFC این برنامه ی شستشو را بر روی ماشین لباسشویی اجرا کنید و از آن استفاده نمایید .





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: